knihaelearning.cz

Úvod Obsah Přílohy Bonusové materiály

Kapitoly

  • 1. Učení v životě dnešního člověka
  • 2. E-learning a jeho aktéři
  • 3. Teorie učení (vzdělávání) a e-learning
  • 4. Didaktika e-learningu – příprava a realizace kurzu s podporou digitálních technologií
  • 5. Online technologie ve vzdělávání
  • 6. Příklady e-learningu v reálné výuce
  • 7. Pozitiva a negativa používání digitálních technologií ve vzdělávání
  • 8. Informační zdroje a výzkum e-learningu

Učení v životě dnešního člověka

  • Blended Learning Definitions
  • CodeWeek – evropský týden programování
  • Defining the "Open" in Open Content and Open Educational Resources
  • DigComp 2.1: The Digital Competence Framework for Citizens with eight proficiency levels and examples of use
  • Digitální kompetence v záznamu kulatého stolu k revizi ICT kurikula
  • EVALDO – veřejně dostupný online nástroj pro autoevaluaci digitálních kompetencí zaměstnanců, zaměstnavatelů, ale i běžného občana
  • Hewlett Foundation – Open Educational Resources
  • Kapská deklarace otevřeného vzdělání
  • Licence Creative Commons
  • Microlearning a jeho využití ve vzdělávání
  • OttoLearn Gamified Microlearning
  • Partnership for 21st Century Learning
  • Podpora rozvoje digitální gramotnosti
  • PortálDigi – místo pro rovzvoj digitálních kompetencí
  • Projekt Informatické myšlení
  • Projekt Rozvoj systémové podpory digitální gramotnosti (DigiStrategie 2020)
  • Příručka otevřeného vzdělávání
  • Revize RVP ZV v digitální oblasti
  • Skill Pill – Smart & engaging micro-learning
  • Středisko Masarykovy univerzity pro pomoc studentům se specifickými nároky
  • The concept of different “learning styles” is one of the greatest neuroscience myths
  • Výukový portál digitálního vzdělávání
  • Základní východiska a teze revizí ICT kurikula
Wolters Kluwer | Masarykova univerzita | Design: HTML5 UP